Bereikbaarheid
Maandag tm vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur

Email
contact@zorgvoorgrip.nl

Klachten

Zorgvoorgrip vindt het van groot belang dat jij je tevreden voelt bij ons. Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat de dienstverlening en alles daaromheen zo goed mogelijk verloopt. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent. Wanneer dat het geval is, willen wij dat uiteraard graag horen. Dan kunnen wij werken aan een oplossing. Het is goed om een klacht zo snel mogelijk onder de aandacht te brengen bij je begeleider. Door erover te praten is de klacht wellicht op te lossen. Lukt dit niet meldt je klacht dan bij onze interne klachtencommissie. Dit kan door de klacht te beschrijven in een e-mail en deze te sturen naar contact@zorgvoorgrip.nl of via ons contactformulier op de website.

Je mag een klacht ook indienen bij onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris. Voor de onafhankelijke klachtenfunctionaris is zorgvoorgrip aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, een landelijk erkende en opererende organisatie op het gebied van klachtenafhandeling.

In de onderstaande bijlage kan je ons klachtenreglement inzien en/of downloaden.