Bereikbaarheid
Maandag tm vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur
Zorg voor Grip vindt het van groot belang dat jij tevreden bent over de begeleiding die je van ons ontvangt. Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening en alles daaromheen zo goed mogelijk verloopt. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent. Wanneer dat het geval is, willen wij dat uiteraard graag horen. Dan kunnen wij werken aan een oplossing. Het is goed om een klacht zo snel mogelijk onder de aandacht te brengen bij je begeleider. Door erover te praten is de klacht wellicht op te lossen. Lukt dit niet dan willen we je vragen de klacht te beschrijven in een e-mail en deze te sturen naar contact@zorgvoorgrip.nl of via ons contactformulier op de website.
Wil of kun je jouw klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wens je onafhankelijke ondersteuning, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze begeleiding te helpen oplossen. Zie hiervoor ook de uitleg van het klachtenportaal en het klachtenreglement.
